ضرورت داشتن سایت تجهیزات پزشکی

امروزه تجهیزات و لوازم پزشکی کاربرد فراوانی در زندگی روزمره داشته و اکثر افراد نیازمند استفاده از این تجهیزات هستند، بنابراین طراحی سایت برای عرضه انواع تجهیزات پزشکی امری لازم است.

طراحی سایت تجهیزات و لوازم پزشکی

تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز برای مراکز درمانی، بیمارستانی و نیازهای شخصی افراد از طریق واردات یا تولید توسط شرکت های مطرح در این حوزه، در کشور ما انجام می گیرد، بنابراین برای حضور فعال این مجموعه ها در بازار داخلی و خارجی بایستی سفارش طراحی سایت متناسب با نیاز هر مجموعه انجام گیرد. خریداران تجهیزات پزشکی شامل بیماران و مراکز درمانی هستند که نیاز خود را به صورت جزئی یا کلی تامین می نمایند.

برخی از تجهیزات پزشکی هستند که امروزه در هر خانه ای یافت می شوند، دستگاه فشار سنج Pressure gauge device ، تست قند خون، تجهیزات مورد نیاز برای سالمندان و ... از جمله مواردی هستند که امروزه کاربرد فراوانی دارند، شما فرض نمایید قصد خرید یک دستگاه فشارسنج را دارید، بجای صرف زمان و هزینه براحتی با رجوع به یک وبسایت در زمینه لوازم پزشکی می توانید با خرید دستگاه مورد نیاز خود از بین برندهای مختلف، نیاز خود را تامین نمایید، بنابراین طراحی سایت برای عرضه این محصولات بسیار سودمند است. بسیاری از کاربران در فضای اینترنت و فضای مجازی به دنبال وب سایتی مناسب برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای خود هستند، میزان سرچ و جستجوی تجهیزات پزشکی در موتورهای جست و جو بالا بوده و بهینه شدن وب سایت طراحی شده برای موتورهای جست و جو می تواند طیف وسیعی از کاربران را به وب سایت رهنمون نماید.

از جمله مزایای طراحی سایت تجهیزات پزشکی می توان موارد زیر را نام برد:

  • فروش محصولات بدون محدودیت های جغرافیایی و زمانی
  • فراهم شدن بازار وسیع برای عرضه انواع محصولات
  • فراهم شدن فروش آنلاین لوازم پزشکی
  • فراهم شدن ارتباط دوسویه با کاربران و بررسی نظرات مشتریان در مورد تجهیزات طبی
  • فراهم شدن فروش عمده و جزئی با طراحی سایت لوازم پزشکی
  • عرضه تجهیزات طبی و پزشکی در بازارهای بین المللی با طراحی چند زبانه سایت
  • امکان فروش محصولات پزشکی به صورت بدون واسطه و مستقیم که خرید ارزان قیمت را فراهم می نماید.

     طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی بهداشتی     

عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی توسط فروش آنلاین یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت برای این صنف می باشد، در سایت های فروشگاهی علاوه بر معرفی انواع تجهیزات، براحتی با فراهم شدن درگاه پرداخت آنلاین می توان محصول مورد نظر را همراه با جزئیات کامل خریداری نمود. جزئیات ارائه شده برای هر محصول کامل بوده و همانند یک بروشور کامل از اطلاعات تجهیزات مورد نیاز می باشد. نکته مهم در مورد فروشگاه آنلاین آن است که امکان فروش کلی، جزئی، فروش همراه با تخفیف و ... وجود دارد، این فروشگاه ها از پشتیبانی آنلاین قوی بهره برده و این امر سبب رفع مشکلات احتمالی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن می نماید.

بدلیل فروشگاهی بودن اکثر سایت های لوازم طبی، پزشکی بایستی نکات امنیتی، نظیر استفاده از پروتکل های امنیتی https، استفاده از اینماد و مجوزهای آنلاین فروشگاهی و ... در طراحی سایت لحاظ گردد.

     طراحی سایت تجهیزات پزشکی با امکانات مورد نیاز      

سایت های پزشکی علاوه بر فراهم نمودن فروش انلاین، داشتن گرافیک کاربرپسند، معرفی کامل محصولات با جزئیات، بایستی برخی از امکانات لازم دیگر را نیز داشته باشند که برخی از مهم ترین این امکانات به شرح زیر می باشند:

  • معرفی کامل شرکت عرضه کننده و تولید کننده تجهیزات پزشکی
  • فراهم شدن امکان درج گالری تصاویر و ویدئو های مورد نظر در وب سایت
  • طراحی مناسب سایت تجهیزات پزشکی با ماهیت سلامتی بایستی در جلب اعتماد مشتریان تاثیر فراوان داشته باشد.
  • معرفی گواهینامه ها و خدمات پس از فروش
  • امکان درج اخبار، اطلاعیه ها درون وب سایت
  • درج راه های ارتباطی مهم و ضروری درون سایت
  • درج نظرات کاربران برای محصولات مختلف می تواند در انتخاب سایر کاربران و اصلاح مشکلات لوازم مختلف تاثیر داشته باشد.
  • طراحی سایت باید به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا باشد تا وبسایت از طریق دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت و ... قابل دسترس باشد.
  • معرفی مشتریان

فراهم شدن ایجاد ارتباط با مشتریان با مدیریت وب سایت، بایستی در زمان طراحی سایت به شکل مناسبی انجام گیرد، این مورد برای سفارش محصولات دلخواه مشتریان بسیار مهم است.

      جذب کاربران موتورهای جست و جو با طراحی سایت تجهیزات پزشکی و طبی     

جو معروف نظیر گوگل و ... اقدام به سرچ لوازم پزشکی و طبی مورد نظر و ورود به وب سایت مناسب برای خود می نمایند. برای بالا بودن وب سایت در نتایج موتورهای های جست و جو نیاز به استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد، شرکت های طراح وب سایتی که خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز ارائه می دهند، در اولویت انتخاب برای سفارش طراحی وبسایت لوازم و تجهیزات پزشکی می باشند.

     پشتیبانی طراحی سایت تجهیزات پزشکی      

برای رفع مشکلات فنی و محتوایی وب سایت ها معمولا نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی برای سایت می باشد، سایت بایستی در برابر حملات بدافزارها، هکرها و ... محافظت گردد، از این رو نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی سایت حرفه ای برای انواع سایت ها، بخصوص وب سایت های حوزه پزشکی و بهداشتی وجود دارد.

 داشتن یک پنل مدیریتی راحت و آسان برای مدیریت فرم ها، تیکت های فروشگاهی، ایمیل ها، اطلاعات مشتریان و پشتیبانی روزانه رایگان و آنلاین یکی دیگر از نیاز های سایت ها تجهیزات پزشکی می باشد که شرکت فناوری پزشکی ایرانیان ( آی تی مدز) این امکان را فراهم ساخته است . شما میتوانید تصاویر یا اطلاعات محصول یا هر خدمات دیگر را همچون اینستاگرام داخل سایت خود وارد نمایید. البته همه این امکانات را در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.

 

نویسنده: رضا سلیم زاده

برای بررسی و مشاهده امکانات وب سایت تجهیزات پزشکی اینجا کلیک کنید

 

۴
از ۵
۹ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش