پروانه ساخت

یکی از مهم ترین موارد بعد ازثبت شرکت درخواست دریافت پروانه ساخت می باشد .

به پروانه و مجوزی که جهت تولید محصول از سوی نهاد بهداشت (سازمان غذا و دارو) صادر می گردد، پروانه ساخت بهداشت گویند و در واقع پروانه ساخت بهداشت مجوزی جهت تائید و تولید محصول می باشد. پروانه بهره برداری بهداشت برای یک واحد تولیدی یک بار صادر می گردد و کلیت محصول تولیدی را در بر می گیرد اما پروانه ساخت بهداشت می بایست برای تک تک محصولات با ذکر مشخصات و اوزان صادر می گردد. نام تجاری (برند) در آن ذکر می گردد.

پروانه ساخت غذاو دارو پس از صدور پروانه بهره برداری بهداشت صادر می گردد و تکمیل مدارک آن در موازات اخذ پروانه بهره برداری بهداشت انجام می گردد. در واقع پروانه ساخت بهداشت با شماره ای که دارد به عنوان سیب سلامت و نشان سلامت محصول نیز نامیده می شود.

سیب سلامت یا همان پروانه ساخت بهداشت از جمله موارد الزامی می باشد که می بایست حتما قبل از شروع به تولید اخذ شود. مدت اعتبار پروانه ساخت بهداشت معمولا برای بار اول 6 ماهه می باشد و بعد از آن چند ساله هم صادر می شود. پروانه ساخت بهداشت برای کلیه اقلام غذایی، آشامیدنی، بهداشتی، آرایشی، دارویی، بیولوزیک، ملزومات و تجهیزات پزشکی و... صادر می گردد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش