راهنمای ثبت نام آیمد-IMED

تجهیزات و ملزومات پزشکی نقش مهمی در سلامت و ایمنی جامعه ایفا می کنند. بنابراین این کالاها بایستی توسط افراد حقیقی و حقوقی صاحب صلاحیت تهیه و به بازار عرضه گردند. جهت تاسیس یک شرکت تجهیزات پزشکی، اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح ضروری است. برای صدور مجوز فعالیت شرکت مراحل زیر بایستی توسط مدیر انجام شود:

  1. ثبت نام در سامانه تیتک (تیتک شرکت و مسئول فنی)
  2. عضویت و ثبت نام در سامانه imed  ( به سایت www.imed.ir  مراجعه کرده و از قسمت "سامانه های تجهیزات پزشکی" آیکون مربوط به "عضویت" را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را وارد می کنیم و درخواست ثبت شرکت می دهیم

با وارد نمودن اطلاعات بالا، سیستم به ما یک نام کاربری و کلمه عبور می دهد. سپس در سامانه imed  آیکون ثبت تجهیزات پزشکی(سامانه جدید) باز می کنیم و نام کاربری و کلمه ی عبور را وارد می کنیم. دراین مرحله صفحه ای باز می شود که اطلاعات مدیرعامل و آدرس شرکت را  (به لاتین )وارد میکنیم تا آیمد شرکت تکمیل شود و امکان استعلام از خارج از کشور نیز برای شرکت فراهم شود.

تمامی شرکت های تجهیزات پزشکی شامل  تولیدکنند ها، واردکننده ها، توزیع کننده ها و حتی شرکت های خدمات ثالث نیاز به ثبت شرکت و گرفتن مجوز تجهیزات پزشکی از سمت اداره کل دارند تا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بنا به دلایل بالا همه شرکت ها ابتدا در سامانه تیتک و بعد از آن در سامانه ایمد باید عضو شوند که بنده در این مقاله با جزئیات بیشتری و همچنین به طور مختصر نحوه ثبت محصول را شرح می دهم :

  1. در وحله اول پس از وارد شدن در سامانه  imed.irاز گزینه« ثبت تجهیزات پزشکی جدید» وارد سامانه می شویم.
  2. در مرحله دوم با نام کاربری و رمز عبوری که توسط سامانه دریافت کرده ایم وارد پرتال شرکت می شویم.
  3. پس از طی کردن مراحل فوق باید شرکت به عنوان تولیدکننده تایید شود و به شرکتهای تولیدی اضافه گردد.نامه افزودن به تولیدکنندگان ( روی سربرگ شرکت با مهروامضا) به همراه گواهی ثبتی یا آگهی تغییرات  به اداره کل تجهیزات پزشکی ایمیل میکنیم(Letter@imed.ir) ، بعد 2  الی 3 روز شرکت به عنوان تولیدکننده تایید شده و میتوانیم ثبت محصول را انجام دهیم.
  4. جهت ثبت محصول از قسمت ثبت وسیله ی پزشکی ،تولیدی،ثبت موافقت اصولی محصول را انجام داده و فایل موافقت اصولی را بارگزاری میکنیم( روی سربرگ شرکت با مهروامضا).
  5. سپس طبق کد UMDNS درختواره محصول را ثبت و مراحل ثبت محصول را انجام داده و مدارک مورد نیاز را بارگزاری میکنیم تا IRC محصول صادر گردد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در سامانه ایمد باید دقیق و کامل باشد و پس از آن در کوتاه ترین زمان ممکن موافقت اصولی و پس از آن پروانه ساخت در اختیار شرکت ها قرار خواهد گرفت.

برای ثبت شرکت در سامانه ایمد به در دسترس بودن این مدارک نیاز مندیم:

 

 

مدارک مدیرعامل:

1.         شناسنامه

2.         کارت ملی

3.         عکس پرسنلی

4.         پایان خدمت یا معافیت

5.         گواهی امضا

6.         شماره موبایل

7.         آدرس ایمیل

8.         آدرس و شماره تماس و کدپستی محل سکونت مدیر عامل

مدارک شرکت:

1.         گواهی ثبت

2.         روزنامه رسمی

3.         اساسنامه

4.         آگهی تاسیس

5.         آخرین تغییرات

6.         آدرس و شماره تماس و کدپستی خط تولید

7.            اجاره نامه یا سند مالکیت شرکت

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
ایمانی گفت:
راهنمایی در مورد imed
فاطمه تردیدی گفت:
سلام خسته نباشید اطلاعات کاربری(ایمیل به صورت اشتباه وارد شد)جهت اصلاح اطلاعات کاربری به کمک شما نیاز دارم با تشکر
dd گفت:
اینقدر این آموزش خوب و جامع و کامل بود که نگم برات
    پشتیبان فنی گفت:
    ممنون و مچکر بخاطر نظر سبزتون
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش