رونمایی از کتاب تولید تجهیزات پزشکی و تشکیل قرارگاه دائمی دانش بنیان در اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی داتش بنیان

 

تشکیل قرارگاه دائمی و رونمایی از کتاب صفر تا صد  تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان از مهم‌ترین دستاوردهای اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان بود

 

به گزارش روابط عمومی انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور، مهندس احمد مسلمی؛ رئیس هیئت مدیره انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور و دبیر اجرایی همایش در برنامه اختتامیه اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان با رویکرد تقسیم کار ملی گفت: در این همایش بحث های خوبی بین صاحبان ایده و  شرکت های تولید کننده مطرح و راهکار های مناسبی هم ارائه شد.

دبیر اجرایی همایش عنوان کرد:  از# کتاب تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان صفر تا صد# رونمایی و مصوب شد به‌منظور به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز، ویرایش این کتاب به صورت فصلی انجام گیرد.

مسلمی، مهمترین دستاورد این برنامه را شکل گیری قرارگاه ملی تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری انجمن متخصصین معرفی کرد و افزود: در این همایش مقرر شد تا نشست های ساختار یافته در این قرارگاه با حضور شرکت های تولید کننده برای حل چالش های موجود برگزار شود که این گام بزرگی برای توسعه اشتغال آفرینی در کشور است.
دبیر اجرایی اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی گفت: تسهیل صدور مجوز ها برای شرکت های دانش بنیان، بحث آموزش تجاری سازی محصولات شرکت ها،  توسعه آزمایشگاه کنترل کیفیت در حوزه تجهیزات دانش بنیان و نحوه حمایت های مالی از طرح‌های دانش‌بنیان از اهم محورهای مطرح شده در چهار پنل این نشست بود.
گفتنی است اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی دانش بنیان با محوریت تقسیم کار ملی و با حضور ذینفعان این حوزه از سراسر کشور در روز یکشنبه دوم مرداد ۱۴۰۱ و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد.

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش