تمدید پروانه تولید

مدت اعتبار پروانه صادرشده شرکت ها با توجه به نوع  فعالیت شرکت و مدارک بارگزاری شده متفاوت می باشد و پس از اتمام تاریخ انقضای آن ، باید پروانه تمدید گردد. همانگونه که صدور پروانه IMED  نیازمند انجام مراحلی می باشد. تمدید پروانه نیز نیازمند انجام مراحل قانونی ومدارک این مرحله می باشد. مراحل لازمه به شرح زیر می باشد:

مدارک تمدید پروانه:

_آمارتولید (از تاریخ صدور پروانه قبلی تا پایان تاریخ پروانه)

_پروانه بهره برداری (درصورت داشتن)

_حواله انبار

_فاکتور خرید مواد اولیه

_برچسب اصالت

_گواهی ایزو

_گواهی برند

_تعهد مسئول فنی

 

ابتدا در سامانه IMED  نام کاربری و کلمه ی عبور شرکت را وارد میکنیم .بعد از ورود  قسمت تولیدی،اصلاحیه وسیله ی پزشکی، کد رهگیری پرونده مورد نظر را وارد میکنیم و درخواست اصلاحیه را ثبت میکنیم،این قسمت مرحله به مرحله مدارک و اطلاعات وارد شده را  بررسی کرده و درصورت نیاز اصلاح  میکنیم ، در مرحله ی آخر مدارک جدید را بارگزاری و ارسال میکنیم برای کارشناس.

پرونده ثبت اصلاح شده مطابق روال معمول توسط کارشناس بررسی و پس از آن تائید / اعلام نواقص / عودت می گردد.

بعد تایید پرونده توسط کارشناس ،از قسمت درخواست تمدید پروانه ساخت،شماره پروانه مورد نظر را وارد کرده و درخواست را ثبت میکنیم.دراین قسمت مدارک مورد نیاز تمدید پروانه را بارگزاری میکنیم و ارسال میکنیم برای کارشناس.

بعد ارسال به کارشناس.از قسمت ثبت وسیله ی پزشکی ،تولیدی،ثبت آمار تولیدی کلیه کالاها وارد شده و ریز آمار تولید را ثبت میکنیم و دراین مرحله نیز آمار تولید را تایید کرده و ارسال میکنیم برای کارشناس.

پرونده توسط کارشناس بررسی شده و اگه نواقصی توسط کارشناس علام شد بررسی کرده و رفع نقص انجام می دهیم.بعد تکمیل شدن و تایید پرونده توسط کارشناس ، درگاه پرداخت تمدید پروانه باز شده ،پراختی را از درگاه انجام میدیم تا پروانه صادرگردد و درآیمد قابل اسعلام باشد.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش