فراخوان تامین داروی موردی آبان 1401

به پیوست فهرست داروی فوریتی مورد نیاز مورخ 7/8/1401 اعلام و با توجه به سیاست های این اداره کل در تأمین داروهای فوریتی، موارد زیر به اطلاع می رسد. بدیهی است کلیه شرکت های متقاضی موظف به رعایت کلیه مفاد زیر می باشند.

  1. کلیه شرکت های متقاضی تامین داروهای لیست پیوست ،صرفا پیشنهاد قیمت ارزی خود را به این اداره کل ارسال نمایند و قیمت فروش به پخش بر مبنای ضابطه قیمت گذاری انجام خواهد شد.
  2. اطلاعات درخواست شده صرفاً می بایست در قالب فایل الکترونیک و با فرمت اکسل (عینا مطابق فایل اکسل پیوست)، در پاکت در بسته تا ساعت 14:30 شنبه 14/8/1401 به دبیرخانه محرمانه سازمان تحویل گردد. به درخواست هایی که پس از این تاریخ یا با فرمت دیگری ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. (تاکید میگردد عدم مطابقت فایل اکسل ارسالی با فایل پیوست شامل: تغییر در فرمت نام دارو، جابجایی ستون ها، درج قیمت ارزی با واحدهایی غیر از یورو و درج قیمت یک بسته دارو به جای یک واحد و .... سبب عدم همخوانی با فایل کلی و خروج شرکت از مناقصه می گردد).
  3. ­مقتضی است در ستون های مربوط به قیمت واحد دارو فقط یک عدد درج شود و از نوشتن واحد ارزی (ریال یا یورو) در کنار عدد جداً خودداری شود. قیمت ارزی به ازای هر واحد دارو به یورو ذکر گردد.
  4. ملاک تصمیم گیری و انتخاب شرکت برنده فراخوان، تاییدیه منبع واردات، قیمت ارزی و سابقه واردات و عمده فروش تایید شده و عدم داشتن تعهدات ایفاد نشده از مجوزهای قبلی می باشد.
  5. کلیه مسئولیت های قانونی حفظ کیفیت کالا از مبدا تا مقصد (رعایت شرایط ویژه حمل و نگهداری و مستندات مربوط به آن ) و عوارض احتمالی دارو طبق ضوابط بر عهده واردکننده دارو خواهد بود.

از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین داروهای فراخوان می باشد لذا پس از اعلام کتبی اداره کل دارو به شرکت وارد کننده، در صورت عدم تامین به‌ موقع یا انصراف از تامین دارو، شرکت مربوط در نوبت اول به‌ مدت سه ماه از حضور در کلیه فراخوان های قیمت محروم و در صورت تکرار در خصوص ادامه فعالیت آن شرکت در کمیسیون قانونی ساخت و ورود تصمیم گیری خواهد شد. همچنین اولویت با برندهای معتبر و دارای تأییدیه های بین المللی می باشد.
 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
آخرین نوشته ها
​همچنین ببینید:
تمایل به اخذ مشاوره بیشتر دارید؟؟
با ما تماس بگیرید!
تماس مستقیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش