سایت سازمان غذا و دارو fda.gov.ir

سایت سازمان غذا و دارو fda.gov.ir

 

سازمان غذا و دارو ایران به عنوان یکی از نهادهای کلیدی در نظام سلامت کشور، مسئولیت حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق نظارت بر ایمنی غذا، دارو و محصولات بهداشتی را بر عهده دارد. این سازمان به آدرس www.fda.gov.ir  با مأموریت خود برای تضمین کیفیت، کارآیی و ایمنی محصولات مصرفی، نقش حیاتی در جلوگیری از ورود محصولات خطرناک و تقلبی به بازار ایفا می‌کند. اهمیت فعالیت‌های این سازمان به خصوص در شرایطی که مصرف‌کنندگان به دنبال اطلاعات دقیق و قابل اعتماد درباره محصولات هستند، بیشتر به چشم می‌آید.

 

سازمان غذا و دارو ایران: وظایف و نقش‌ها

 

سازمان غذا و دارو ایران تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند و مسئولیت‌های گسترده‌ای در زمینه تنظیم و نظارت بر کیفیت مواد غذایی، داروها، تجهیزات پزشکی  و محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. از اصلی‌ترین وظایف این سازمان می‌توان به صدور مجوز برای تولید و واردات دارو و تجهیزات پزشکی، نظارت بر کیفیت محصولات غذایی و دارویی، و همچنین برخورد با متخلفان در حوزه محصولات غیرمجاز اشاره کرد.

در ادامه این مقاله به نحوه ورود به سایت سازمان غذا و دارو ، و ورود به صفحه خدمات سایت می پردازیم.

 

ورود به سایت سازمان غذا و دارو

 

متقاضیانی که قصد  ورود به سایت سازمان غذا و دارو  به نشانی  https://my.fda.gov.ir را دارند بعد از ورود به سایت باید مراحل را به ترتیب زیر بگذارنند.

1- ابتدا مطابق تصویر زیر متقاضیان باید نوع ورود خود را به صورت حقیقی (شخصی) و یا حقوقی (شرکت ها ) انتخاب کنند.

 

ثبت نام در سایت سازمان غذا و دارو

 

2- در مرحله بعد به سایت دولت من انتقال پیدا میکند و باید شماره همراه خود (شماره حتما باید به اسم خودتان باشد) و کد امنیتی را در قسمت های مشخص شده وارد کنید. بعد از وارد کردن کد ارسالی شما به پنجره خدمات سازمان غذا و دارو انتقال پیدا میکنید .

3- در مرحله آخر شما وارد پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان غذا و دارو می شود که خدماتی از جمله استعلام اصالت ، گزارشات حوزه غذا و دارو ، مجوز مشاغل خانگی ، فرم انطباق IRC و CID و .. 

 

 

اگر بعد از خواندن این مقاله ، سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سایت سازمان غذا و دارو به نشانی www.fda.gov.ir​​ داشتید هم می توانید با کارشناسان سیب سبز سلامت تماس بگیرید. کارشناسان سیب سبز سلامت تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

برای دریافت مشاوره
رایگان
​​​​​​​ کلیک کنید!

دریافت مشاوره

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

​تماس سریع

تماس سریع

مقالات مرتبط​​​​​​​

ثبت

کارشناسان ما در اسرع وقت برای مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره شماره خود را وارد کنید.